• HUCOFIN Corporate Finance, onafhankelijk adviesbureau op het gebied van bankzaken van ondernemingen
  • HUCOFIN Corporate Finance, onafhankelijk adviesbureau op het gebied van bankzaken van ondernemingen
  • HUCOFIN Corporate Finance, onafhankelijk adviesbureau op het gebied van bankzaken van ondernemingen
  • HUCOFIN Corporate Finance, onafhankelijk adviesbureau op het gebied van bankzaken van ondernemingen
  • HUCOFIN Corporate Finance, onafhankelijk adviesbureau op het gebied van bankzaken van ondernemingen

Haalbaarheid financiële aanvraag, Bankpaspoort

Hoe groot is de kans van slagen van uw financieringsaanvraag? Heeft het wel zin om nu het hele traject te doorlopen? Het verkrijgen van een financiering is een proces dat vaak maanden in beslag neemt. En als het nu wordt afgewezen, staat u voor de komende jaren op achterstand.

Dus wilt u vóóraf weten wat de kans van slag en is!

HUCOFIN | Corporate Finance heeft hiervoor een eigen tool ontwikkeld: het Bankpaspoort. Dit Bankpaspoort geeft antwoord op de vraag: Hoe financierbaar is mijn onderneming? Door met de ogen van een bankier te kijken naar uw onderneming en de financiering weet u op voorhand waar u aan toe bent. Daarbij krijgt u advies hoe u uw kans van slagen kan vergroten. En de uitslag heeft u binnen een week in huis!

Meer informatie?

Neem contact op met
Fons Huijgens

06 - 120 237 00
fons@hucofin.nl

Financieringsadvies MKB

In aansluiting op onze financieringsanalyse geven wij advies over hoe (naar onze mening) uw optimale financieringsconstructie er uitziet. Wij hebben hierbij oog voor een gezonde verdeling tussen eigen vermogen, leningen op (middel-) lange termijn en rekening courantkrediet. 

Financiële bedrijfsanalyse

Banken willen cijfers zien. En bankiers hebben een eigen methode om die te beoordelen. Hucofin heeft 37 jaar werkervaring in het bankvak opgedaan. Hucofin beschikt daarbij over professionele analyseprogrammatuur die ook door banken wordt gebruikt in hun analyses. Wordt de Bank de Baas.

Bankbegeleiding

Het kredietverleningsproces bij banken is de laatste jaren steeds professioneler geworden. Tot enkele jaren geleden sprak je de bank alleen bij een kredietverhoging. In de jaren daarna kwam de accountmanager hooguit één keer per jaar langs voor de jaarcijfers en 'een kopje koffie'.